Informasjon

Kundeinformasjon


Informasjon om nye nettleietariffer finner du her.


Informasjonsskriv fra NVE - Pliktig innhening og oppbevaring av fødselsnummer




KUNDEWEB

FE ønsker å gjøre ting så enkelt som mulig for deg som kunde. På FEs kundeweb er vi tilgjengelige 24 timer i døgnet med informasjon om ditt kundeforhold. Gjør det du ønsker akkurat når det passer deg!

Ny bruker av kundeweb:

Ved pålogging første gang, trykk på Opprett PIN-kode i Innloggingsbildet. For å kunne identifisere deg som kunde må du oppgi ditt kundenummer og tilhørende målepunktID. Disse opplysningene finner du på fakturaene fra FE samt på måleravlesningskort du har fått tilsendt. Dersom du er ny kunde, ta kontakt for å få de nødvendige opplysningene.

Har du glemt din PIN-kode?
Dersom du har glemt din PIN-kode, trykk på Glemt PIN-kode i Innloggingsbildet. Følg anvisningene, og du vil straks få tilsendt ny PIN-kode til din mobil eller e-post.

Kundeweb

Gå inn på FEs kundeweb og finn informasjon om ditt abonnement. Du kan registrere målerstand, se på/skrive ut oversikt over dine fakturaer samt fakturakopier.


Logg inn for måleravlesning og informasjon om ditt forbruk.


PERSONVERN -
Les mer om FEs personvernerklæring her.


    Stolpestrekk11
 
Flesberg Elektrisitetsverk AS
Organisasjonsnummer: 982677386
Numedalsvegen 1920 - 3623 Lampeland - E-post: firmapost@fe.no - Tlf: 32 76 07 00 - Konto: 2361.07.02163.
Telefon: 32 76 07 00